Update : What have I been doing?

What have I been up to in Japan …?
 Sometimes it doesn’t feel like I’ve been up to much but when I look back through my calendar, I have been quite busy really. Mostly work but then a far amount of social stuff too.

I recently moved to Ageo  but when I lived in Soka , my week would consist of working during the day and then teaching extra lessons and occasionally  seeing friends in the evenings. My weekends were (and still are) spent with K.
Now my weeks are pretty quiet, just working in the day and no lessons in the evenings. I’m sad to have lost the evening classes but I guess it gives me free time to study and blog ( catch up on Mad Men, Game of Thrones etc etc haha).

Anywhos enough babble ..here are some pictures

tsukemen….yummy!!

Needed stickers for my schedule book …so of course I bought cat stickers 😀

Some Sakura pics from Ageo

Nyan cup..lol

various other sake character cups 

FOOOOOD (that K and I have made …mostly him as I hate cooking)

Seen a lot of beautiful sunsets

Yay Britain …..but I don’t like Marmalade so …hmmm.

Mint M&Ms….love them!

My view from school

My flat

Trying different flavoured Soy milks 😀 This ones pudding.

Seaweed salt peanut …..soooo good!

I’ve a moustache  problem….

Freebie from a bottle of water….cat tape!!!!:D

My time in Japan wouldn’t be the same without buying  amusing character socks

Going bowling ….:/ i don’t like bowling, so I’m really unsure as to why I went. Oh well it was surprisingly fun.

CAT BAGGGG +Blackmilk = loveeeee
Regret not purchasing this …..TOT …Perfect pjs!

More food….hahaha but seriously best sandwich I’ve had in a long time!

Some outfits 🙂

BBQ and eating authentic paella! Delicious!!

Decorating my ugly back up phone battery with silly stickers

Travelled to Osaka and Kyoto XD

Osaka
 Tako yaki:D

Okonomi yaki
Kyoto

souvenirs  …yeah yatsuhashi was the only traditional thing I bought …the emoji character is far more amusing.

 lastly …

I’ll do some more detailed posts in the future 🙂 Such as Kyoto, food places etc etc 🙂
Advertisements

4 Comments

Add yours →

  1. So much in one post!
    All I remembered to say was I LOVE TSUKEMEN XD haha

    SAMI★SPOON

    Like

  2. Cat bag! So cute~ I want one, but I'm just thinking of getting the Hello KittyxVans one hahaha *so kawaii~* I love your outfits~

    Like

  3. Thanks for the comment .
    Yeah in hindsight it was perhaps a bit too much :D. I also love Tsukemen thou XD

    Like

  4. Thank you 😀
    Oh I didn't know vans and hello kitty had collaborated ,I'll have to go check it out.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Yamanashi Kei

Japan, culture, and international relationships

ミカエラの Asia Travel Diaries

Based in Japan, Writing About Everything Around It.

Unfold Tokyo

Discovering the food, life, and love of Japan

Miyagi Mermaid

Alaskan in Tohoku

❤ osharegirl

f a s h i o n

Aikamilla

Health, Lifestyle and Beauty Blog♡

emilylouisemaitland

Life in Japan

SoraNews24

Bringing you yesterday's news from Japan and Asia, today.

DayDreamTokyo

~A blog about photography, travelling and my life in Japan~

seoulpanda

On a journey to Korean and Japanese....

Beautiful Darkness

Make up reviews, tutorials & more

tired of Tokyo

Fashion, Lifestyle and Travel by Nicola Thiele

Ray Ferrer - Emotion on Canvas

** OFFICIAL Site of Artist Ray Ferrer **

Diary of a Cusp

Food | Fashion | Makeup | Travel

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

%d bloggers like this: